Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 16:16:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Harku valla lastekaitsepäev Tui pargis

Toimumise aeg: alates 01.06.2025 kell 10:00 kuni 01.06.2025 kell 13:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, Teenuste tn
2a, Tui park

Ürituse korraldaja: Harku Vallavalitsus, esindaja Natalja Grusdam, Telefon
(tööl): 5558 3442, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Natalja Grusdam, Telefon: 5558 3442; Ürituse
raames osalevad ka politsei ja vabatahtlik pääste

Liikluskorralduse eest vastutaja: Kasutada saab ümbruskonnas asuvaid
parklaid (Teenuste 2 maja ümbruses, Tabasalu Keskuse ja Rimi parklad).

Ürituse sihtgrupiks on alaealised lapsed ning ürituse toimumispaika võib
koguneda rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Harku valla lastekaitsepäev on kogukonnale suunatud avalik kogupereüritus,
mille eesmärk on toetada laste heaolu, tõsta teadlikkust laste õigustest
ning tugevdada kogukondlikku sidusust.Toimuvad mitmesugused loovtegevused
ja töötoad ning temaatilised infoalad laste turvalisuse ja vaimse tervise
teemadel. Esineb teater "Piip ja Tuut", toimuvad mängulised tegevused ja
kogukonda kaasavad tegevusalad. Kohale tulevad ka politsei ja vabatahtlik
pääste, kes tutvustavad oma tööd lastesõbralikus ja turvalist tunnet
loovas kontekstis, pakkudes samas väärtuslikku harivat kogemust.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald